پَرنویس 2: اهداف کلان محتوا را به چند دسته می‌توان تقسیم کرد؟

پَرنویس 2: اهداف کلان محتوا را به چند دسته می‌توان تقسیم کرد؟

به سه دسته؛

دسته نخست: محتوایی که جهت پایداری گفتگو با مخاطب طراحی و تولید می‌گردد.

کاربرد راهبردی: حفط کاربرهای فعلی


دسته دوم: محتوایی که جهت پایداری فنی با تأکید بر رفتار موتورهای جستجوگر تولید می‌گردد.

کاربرد راهبردی: ارتقای رتبه وب‌سایت | به دست آوردن مخاطب جدید | حفظ کاربرهای فعلی


دسته سوم: محتوایی که از یک طرف به گفتگو با مخاطب می‌پردازد و از طرف دیگر با موتورهای جستجوگر ارتباط ویژه‌ای برقرار می‌کند.

کاربرد راهبردی: ارتقای رتبه وب‌سایت | به دست آوردن و تثبیت مخاطب جدید | وفاداری کاربرهای فعلی | افزایش نرخ بازدهی وب‌سایت

 

 

8 کشف مهم من در بازاریابی محتوایی
پرنویس 3: محل تلاقی بازاریابی محتوا، اقدامات سئو و...

مطالب مرتبط

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

×
به وب‌سایت من خوش‌آمدید.

آموزش‌ها، تکنیک‌ها و مطالب ویژه را از طریق ایمیل دریافت کنید.