پرنویس 5: 6 راهکار سریع و ساده تقویت استراتژی بازاریابی آن‌لاین

پرنویس 5: 6 راهکار سریع و ساده تقویت استراتژی بازاریابی آن‌لاین

⦁    در میان کانال‌های بازاریابی و توزیع آن‌لاین‌تان، اولویت‌سازی کرده و کانالی را انتخاب کنید که بیشترین بازده را دارد.
⦁    میان مشتریان(کاربران) فرق هست، پس مشتریان خود را نیز اولویت‌بندی کنید و روی آن دسته‌ای تمرکز کنید که به اهداف شما رفتار نزدیک‌تری دارند.
⦁    محتواهایی که تولید می‌کنید را هر دو هفته 5% به لحاظ تعداد واژه و کیفیت ارتقا دهید.
⦁    تبلیغات و اقدامات بازاریابی خود را با استراتژی محتوای خود هماهنگ کنید تا در تداخل یا در تضاد احتمالی نباشند و هم‌دیگر را تقویت کنند.
⦁    هزینه حساب‌نشده(مطالعه نشده) برای بنر و روش‌های مبتدیانه ندهید و هزینه‌کرد را به سرمایه‌گذاری تبدیل کنید.
⦁    صفحاتی که بیشترین بازدید را دارند تقویت و بهینه‌سازی بیشتری کنید.



15 نکته مهم برای یادگیری از نخستین کنفرانس تبلیغات...
پرنویس 6: تعطیلات نوروز برای کسب‌وکارهای آنلاین فر...

مطالب مرتبط

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • سلام و سپاس
    من یک وبلاگ نویس گردشگری هستم والبته در شرکت خدمات مسافرتی نیز در بخش تبلیغات و تورهای نمایشگاهی فعالیت دارم .این مبحث شما جالب بود اما برای کار ما که اوجش قبل از نوروز و تعطیلات است و اتفاقا داشتم فکر میکردم تو نوروز میشه چه کار کرد که بازخورد و بازکرد بالایی پیدا کنیم تا بعد از تعطیلات نخوایم از دوباره شروع و استارت بزنیم برای بالابردن سطح کارایی و جلب مشتری !؟
    سپاس

  • درود بر شما
    هر دوره زمانی از سال به نسبت بسترها و ابزارهایی که یک کسب‌وکار دارد و همچنین به نسبت آمادگی راهبردی آن بسترها و راهبردها، می‌تواند دوره‌ای راهبردی تلقی شود.
    برای مثال اگر شرکت یا کسب‌وکاری در مدل‌های ساختاری وب‌سایت یا نرم‌افزار خود نیاز به بهبود کیفیت دارد، این زمان، زمان مناسبی برای این منظور است.
    یا اگر در رابطه با یک محصول یا خدمت، نسبت به رقبا کمبودی را احساس می‌کند با استراتژی‌های مختلف می‌تواند این فاصله را کم کند.

    بنابراین پاسخ به پرسش شما پاسخی نسبی است؛ زیرا هر کسب‌وکار با توجه به کیفیت ابزارهایی (وب‌سایت و غیره) که در دست دارد، مختصات خاص خود را دارد.
    اما در کل می‌توان گفت که در این زمان می‌توانید روی مسائل زیر کار کنید:
    1- بهبود ساختاری وب‌سایت در جهت افزایش تجربه کاربری و رابط کاربری
    2- ببهود نرخ تبدیل کاربر به مشتری با تکیه بر تحلیل‌گرهایی مانند تحلیل‌گر گوگل
    3- تولید بسته‌های محتوایی ویژه محصولات و خدمات سال جدید.
    4- مطالعه پرونده‌ها و بازخوردهای مشتریان پیشین خود در جهت اصلاح فرآیندها و نقاط ضعف.
    5- بررسی اقدامات تبلیغاتی و بازاریابی سال گذشته و بررسی بازدهی و کیفیت هر یک تا به صورت کمی بدانید چه اقداماتی تا چه اندازه کار کردند و کار نکردند تا در سال جاری آن‌ها را لحاظ کنید.
    6- روندهای جدید را بشناسید و خود را برای انطباق با آن‌ها آماده کنید. (مانند استراتژی محتوا، بازاریابی ویدئویی، توسعه تجربه کاربری، و....)

    مایل بودید می‌توانم در این موارد شما را همراهی کنم.
    با آرزوی کام‌یابی
    مهران سرفلاح

  • http://orange-finance.ru/images/photos/541/2/d0156307dd521d06a4c0cd5e.jpg

  • مهمان - Alyssa

    http://www.kartynba.com.pl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=36344 If you cannot add good multi-nutricional, which could help a lot, simply too. Correction of malnutrition could remove Dark Circles in no time of he. Do you sleep well night time. Drink lots of water, and employ a good anti-aging gel for your eyes. This should be all that takes.

×
به وب‌سایت من خوش‌آمدید.

آموزش‌ها، تکنیک‌ها و مطالب ویژه را از طریق ایمیل دریافت کنید.