آموزش بازاریابی اینترنتی
فهرست آموزش‌ها

در این بخش، تمامی آموزش‌های بال الکترونیکی جهت استفاده دوستان فهرست شده است.

کتاب بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی

اگر دارای وب‌سایت، بلاگ یا صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی هستید، چه این‌ها برای کسب‌وکار شما باشند و یا برای اهدافی دیگر، شما به نوعی یک ناشر هستید.
بنابراین، لازم است که مانند یک ناشر فکر کنید تا بتوانید موفقیت خود را تضمین کنید.
ربکا لیب، در این کتاب راهنمای جامع و مفصلی را همراه با جزئیات کاربردی به شما ارائه می‌دهد تا با استفاده از آن‌ بتوانید هم مخاطبین خود را افزایش دهید و هم در تبدیل مخاطبین به مشتری‌ها و همراهان، به خوبی عمل کنید.
بازاریابی محتوا، برای تمامی فعالین دنیای آنلاین، اعم از سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، انواع کسب‌وکارها و افراد فعال در زمینه‌های مختلف، یک ضرورت غیرقابل انکار است، به‌گونه‌ای که در دنیای فعلی، هر کس که محتوا تولید نمی‌کند و صدایش شنیده نمی‌شود، محکوم است به شکست و حذف.

آموزش بازاریابی محتوا

کامل‌ترین راهنمای تدوین برنامه بازاریابی محتوا به صورت کاملاً علمی و کاربردی همراه با نمونه.
این راهنما، بهترین و جامع‌ترین راهنمای موجود در وب است؛ که با پژوهش، گردآوری، طبق تجربه و تألیف مهران سرفلاح تهیه شده است.

اگر به یادگیری بازاریابی محتوا علاقه دارید، هرگز این راهنما را از دست ندهید.

راهنمای تهیه برنامه بازاریابی - همراه با نمونه

تاکنون پیش آمده است که بخواهید اقدامات بازاریابی کسب‌وکار خود را سروسامان دهید، ولی نمی‌دانستید چگونه و از کجا باید آغاز کنید؟

این مطلب، راهنمای تدوین برنامه بازاریابی است و البته نه یک برنامه بازاریابی معمولی، بلکه یک برنامه بازاریابی مدرن و امروزی. بیشتر برنامه‌های بازاریابی نمونه‌ای که در اینترنت وجود دارند، تاریخ گذشته هستند و به روز نیستند و بسیاری از تکنیک‌ها و روش‌های نوین بازاریابی مانند استراتژی‌های دیجیتال و آنلاین در آن‌ها لحاظ نشده است.

×
به وب‌سایت من خوش‌آمدید.

آموزش‌ها، تکنیک‌ها و مطالب ویژه را از طریق ایمیل دریافت کنید.