بازاریابی آژانس هواپیمایی

بازاریابی آژانس هواپیمایی

افزایش بازده فعالیت‌های بازاریابی و افزایش سود آژانس مسافرتی

اگر این صفحه را مشاهده می‌کنید، حتما به دنبال افزایش بازده فعالیت‌های بازاریابی و افزایش سود آژانس مسافرتی خود هستید.

بسیاری از شرکت‌های مسافرتی و هواپیمایی، با بخش بازاریابی و کلا فعالیت‌های بازاریابی خود، نوعی چالش دارند، که می‌توان موارد زیر را بر شمرد:

  • چالش تصمیم‌گیری بودجه بازاریابی آژانس هواپیمایی
  • سنجش بازخورد فعالیت‌های بازاریابی آژانس مسافرتی
  • عیب‌یابی فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی آژانس مسافرتی
  • انتخاب استراتژی مناسب بازاریابی در زمان‌های مختلف و براساس نیازهای مختلف آژانس مسافرتی
  • نداشتن برنامه جامع و تصمیم‌گیری‌های کوتاه‌مدت در حوزه بازاریابی و تبلیغات آژانس مسافرتی
  • مشکل در برندسازی آژانس مسافرتی
  • و بسیاری چالش‌های جزئی و کلی دیگر که مدیران شرکت‌های مسافرتی در زمینه بازاریابی با آن‌ها مواجه هستند.

این مشکلات اگرچه برای بسیاری از مدیران و بازاریابان چالش‌برانگیز هستند، ولی غیرقابل حل نیستند.

می‌دانید؟ شرکت‌های پیشرو از یک الگوی ساده پیروی می‌کنند و ویژگی‌های ظریفی دارند که به دستاوردهای بزرگ می‌انجامد. درک و کسب این توانمندی‌ها مزیت مشابهی برای شرکت و آژانس مسافرتی شما فراهم می‌کند. راز این کار، در تمرکز بر بازاریابی علمی و اصولی است و نه تجربی و تقلیدی.

به طور خلاصه، اگر شما (یا مدیران بازاریابی شما) ، در آژانس مسافرتی‌تان، برپایه چارچوب زیر عمل نمی‌کنید، به طور قطع اشکالاتی در فعالیت‌های بازاریابی، تبلیغاتی و به دنبال آن برندسازی‌تان وجود دارد.

اگر، اهداف استراتژیک‌ بازاریابی‌تان مشخص نیست، براساس آن پایگاه داده ندارید، پایگاه داده را تحلیل نمی‌کنید، براساس تحلیل مشتری‌های هدف را انتخاب نمی‌کنید، هدف‌گیری مشتری‌ها نظام‌مند و اصولی نیست، کمپین‌های بازاریابی‌تان برپایه هدف‌گیری و شناخت مشتری نیست، در ثبت و تحلیل بازخورد تبلیغات و بازاریابی خود دچار چالش هستید، مطمئن باشید که بحث بازاریابی شرکت‌تان، نیازمند یک بازنگری جدی و اساسی است.

در بازار، بهترین بودن و یا از بهترین‌ها بودن تصادفی نیست. با آزمون و خطا هم نمی‌شود؛ بلکه تنها و تنها با شناخت بازار و بازاریابی اصولی، علمی و منطق‌محور است که می‌توان گام‌های مطمئن و حساب‌شده برداشت.

به طور خلاصه، «اگر بتوانید بازاریابی را اندازه‌گیری کنید، قادر به کننرل آن خواهید بود و می‌توانید عمل‌کرد خود را به شکل چشم‌گیری بهبود بخشید».

من، مهران سرفلاح، می‌خواهم برای نخستین‌بار بحث بازاریابی کاملا علمی و منطق‌محور را در میان آژانس‌های مسافرتی ایرانی مطرح کرده و شرکت‌های مسافرتی ایرانی را به این رویکرد دعوت کنم. رویکردی که در آن بتوان تمام فعالیت‌های بازاریابی و برندسازی را اندازه‌گیری کرد و براساس اعداد و ارقام پیش رفت؛ کاملا اصولی، علمی، مستند و همراه با تحلیل‌های جامع.

برهمین اساس، تصمیم دارم برای نشان‌دادن قدرت این رویکرد بازاریابی، چند آژانس مسافرتی را به صورت رایگان یاری دهم و کاری کنم تا بازده فعالیت‌های بازاریابی و سود نهایی‌شان افزایش یابد؛ سپس، نتایج را به صورت عمومی در قالب مطلب و مقاله، منتشر خواهم کرد.

اگر دوست دارید با این روش نوینف علمی و اصولی بازاریابی شرکت‌تان دگرگون شود و داوطلب این طرح باشید، با کلیک بر روی دکمه زیر، اقدام به تکمیل فرم بفرمایید.

 

×
سلام :)

 با مشکلی مواجه هستید و یا نیاز به راهنمایی دارید؟ حتما با من تماس بگیرید.

09109400014


آیا

می‌خواهید آژانس مسافرتی‌تان بیشتر پیشرفت کند؟ مطالب ویژه آموزشی و کاربردی من را از دست ندهید..